neděle 22. července 2012

Sobotní zmizíkování

Jelikož počasí, pročež výlet nemožno. Asi tak jsem se vyjadřovala včera v noci.

V podstatě jsme měli se spolužáky na výlet na Berounsko. Na Koněprusy, spát v Srbsku a pak na doly na Mořině a trochu se biologicky vyblbnout s určovacími klíči. Nakonec jsme to vzdali kvůli počasí. A tu ve čtvrtek večer mi napsal jiný kamarád. Nabídku na výlet do pivovaru Slepý krtek jsem odmítnout nemohla, i když vražedný čas 7:50 odjezd z Čerňáku mě trochu děsil.


Minipivovar Slepý krtek v Ujkovicích je v bývalé nádražní budově byl pro sobotní den skvělým útočištěm. Na čepu měli světlý ležák, polotmavý speciál a hlavně kávový speciál. Na posledně jmenovaném jsem už závislá a nemůžu se dočkat až zase budu mít příležitost si na něm pochutnat. Ani ostatní dvě pivíčka chuťově nezaostávala a tak se podařilo za celý 2. prodejní den vypít všechny sudy. Jak pan Havlas napsal na Twitteru vypito: 1200 piv/návštěva: 350 lidí. Sám odpovídal na zvídavé otázky návštěvníků a měl hezky připravené i popisky k jednotlivým fázím vaření piva. Neúnavně provázel až do konce a my stejně neúnavně pili.


Já po zkušenosti z větších pivních festivalů zvolila opět třetinku a samozřejmě bude hrdě zahrnutá to mé sbírky. Neodolala jsem ani tričku. A tak perutí Sovičku vystřídal na sobotní odpoledne krtek s půllitrem.

Počasí se vyvedlo, jenže se velmi rychle blížil konec celé akce. A když došlo naprosto všechno výborné pivo, bylo potřeba vymyslet kde budeme pokračovat.


Naštěstí jsme měli objednané soukromé taxi a tak odpadl problém jak se z Ujkovic dostat nazpět do Prahy. Zbylo jen vymyslet co v Praze. Po zkonzultování pivních playlistů v jednotlivých prověřených podnicích jsme se nechali odvézt do Zlých časů. Hlavně nás tam táhl(a?) Hellcat od Matušky. Velmi velmi výborná záležitost. Imperial india pale ale s asi nejvyšší stupňovitostí v ČR - 21,4° se naprosto luxusně pije. Já se celkem bála začít sezení ve Zlejch rovnou alem a tak jsem si zvolila klasiku Kácov 12° a až poté se odvážila jít do Hellcat. První se mi po prvních pár doušcích podařilo nepochopitelným manévrem vylít, až druhou jsem si pěkně vychutnala. A pak už bylo rozhodně na čase vyrazit k domovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat