pondělí 2. července 2012

Čemu se intenzivně věnuji v těchto dnech?

Pokouším se vymyslet stovky možností jak se shladit v těchto dnech.

Tak třeba odjet na jižní Moravu a tam zalézt do nějakého pěkného chladného sklépku a co si budeme povídat, v takovém sklépku se dozajista najde spousta zajímavých sudů k ochutnání.

Zkusila jsem jestli je lepší studená nebo horká sprcha. Kupodivu to vyhrála horká sprcha, protože pak mi byla sakra kosa, když jsem vylezla. Po studené sprše mi bylo hned horko.

Taky jsem se pokusila v obchoďáku vlézt do lednice. Na to pravda nekoukali moc nadšeně, ale za pokus to stálo a nebylo tam zas tak špatně.

Pak mě napadlo, že si pořádně nachladím zásobu plechovek a pak si je na sebe přivážu. Ale asi by to moc dlouho nevydrželo, buď bych byla nucena pít já nebo by mě vypili ostatní.

Taky jsem naplnila kýbl studenou vodou a dala do ní led a strčila tam hlavu. Bombice! Ale málo efektivní.

Ó ano! Málem bych zapomněla na pouštění zimních písniček jako je třeba Ladovská zima od Nohavici.!

A tak zatím jen zbývá se jít navečer osvěžit zlatým mokem a přes den doufat, že člověk nějak dopachtí co nejmíň ulepen do večera.

Žádné komentáře:

Okomentovat