úterý 26. června 2012

Cože!? Jako pole dance!? To jako fakt!?

I když v kontrastu se strip dance zní pole dance jako docela nevinná zábava, minulé pondělí jsem zjistila, že je to dost brutální záležitost a makačka.

V rámci Moušiny rozlučky se svobodou jsme naplánovaly i lekci pole dance (původně jsme měly jít na strip dance, ale snad bude brzo další svatba), aby si do toho manželství odnesla i něco praktického. Lektorka Maruška byla velmi příjemná a naštěstí jsme na open class byly jen účastnice rozlučky. Oproti lektorce jsme si všechny přišly jako velryby uvízlé na pláži, ale porvaly jsme se s prvky a chůzí po špičkách jak nejlíp jsme dovedly. Já do toho dala trochu víc vervy, tak jsem to odnesla spoustou modřin (hlavně levá holeň krásně ilustrovala kolikrát jsem do tyče v podstatě kopla, místo toho abych jí decentně nohou objala). Až mi paní na zastávce druhý den říkala: "To si od něj nenechte líbit. To radši od něj odejděte, když vám dělá toto," a významně ukázala na všechny moje modřiny. Radši jsem pomlčela z čeho to mám.

Nicméně nevěstě a vlastně i nám se lekce velmi líbila a snad možná se někdy dokopeme k další návštěvě.

A ne, fotky jsme žádné nepořídily, přišly jsme si tak strašně antisexy, až jsme se shodly na tom, že nikomu dalšímu nebude způsobovat trauma. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat